بازیکنان فوتبال در سراسر جهان برای رونالدینیو آرزوی موفقیت کردند.

طرفداری – روز گذشته برادر و مدیر برنامه رونالدینیو اعلام کرد که این بازیکن دیگر به میادین فوتبال باز نمی گردد. پس از انتشار این خبر، پیام های زیادی از فوتبالیست های سراسر جهان منتشر شد که برخی از آنها را مرور می کنیم:

کوین پرینس بواتنگ نوشت:

دیگر در این سیاره بازیکنی مانند تو نخواهد آمد. متشکریم رونی.


داگلاس کاستا نوشت:

بهترین بازیکنی که من تاکنون دیده ام. به خاطر همه نبوغت متشکریم.


باشگاه پاری سن ژرمن نوشت:

17 سال پس از امضای قرارداد با ما، او از فوتبال خداحافظی کرد. به خاطر این دو سال فوق العاده که همراه ما بودی متشکریم.


باشگاه میلان نوشت:

به خاطر تمام جادو هایت متشکریم دینو.


لوکاس لیوا نوشت:

همیشه از تو تمجید و ستایش می کردم اما زمانی که شخصا تو را از نزدیک دیدم، علاقه ام به تو چند برابر شد. متشکرم که با من در تیم ملی انقدر گرم برخورد کردی. به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال کردی متشکریم.


روبرتو فیرمینو نوشت:

الگو، واقعا متاسفم که نتوانستم در کنارت بازی کنم. تو کسی بودی که همیشه بازی هایت را تماشا می کردم و الگوبرداری می کردم. دوران فوتبالی ات سراسر پر از زیبایی بود. در پناه خدا باشی و به خاطر دوران افسانه ایت متشکریم.


فیلیپه کوتینیو نوشت:

الگو، متشکرم که انقدر ما را در فوتبال پر از هیجان کردی. دنیای فوتبال دلتنگ تو و نبوغت خواهد شد.


جان تری نوشت:

رونالدینیو که بازیکن “باور نکردنی” بود و سفیری برای این فوتبال به حساب می آید. بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ. به خاطر دوران فوق العاده ات تبریک می گویم. لذت بزرگی بود تا در مقابلت بازی کنم و توانایی ام را مقابل بهترین بازیکن آزمایش کنم.


تیاگو سیلوا:

پایان دوران یک هیولای واقعی!!! مردی با مهارت فوتبالی بی نظیر و انسانی با شخصیت فوق العاده. به خودم افتخار می کنم که در بخشی از دوران بازی ات در پیروزی هایت شریک بودم برادر. می دانی چه ارزشی برایت قائلم. در پناه خدا باشد. خیلی دوستت دارم.


نیمار نوشت:

رونالدینیو افتخار داد و بخشی از تاریخ فوتبال شد. همیشه لذتی که زمین بازی می بردی را به یاد دارم. تو افسانه ای خودت به جا گذاشتی که هرگز در تاریخ هنر فوتبال فراموش نخواهد شد. به خاطر تمام کارهایی که برای عاشقان فوتبال انجام دادی، متشکریم.


پله نوشت:

رونالدینیو، تو روی چهره تمام فوتبالدوستان لبخند آوردی. غیر ممکن است کسی عاشق فوتبال باشد و هوادار تو نباشد. برای نمایشت متشکریم. امیدوارم همانطور که روی تکل های فوتبال می پریدی در زندگی ات هم در مقابل مشکلات همین کار را انجام دهی.


کافو نوشت:

من در کنارت در یک تیم و در مقابلت در تیم روبرو بازی کرده ام. دیدن دریبل های تو و عبورت از مدافعان فوق العاده بود. دفاع در مقابلت واقعا سخت بود. حتی تیم های مقابلت نیز تشویقت می کردند. قطعا آنها تو را جادوگر می دانند. جادویی بازی می کردی و مطمئنم نه تنها برزیلی ها بلکه جهان دلتنگ تو خواهد شد. متشکرم و به تیم من خوش آمدی. تیم بازنشسته ها.


روبرتو کارلوس نوشت:

روزتان بخیر. امروز می خواهم به دوست خوبم رونالدینیو درود بگویم. به خاطر تمام کارهایی که برای ما و برای فوتبال جهان کردی، متشکریم. تو یکی از کسانی هستی که باعث شدی از فوتبال لذت ببریم. خیلی خیلی ممنونم رفیق. به خاطر جادویت خیلی خیلی ممنونم.


وین رونی نوشت:

باعث افتخار بود که در یک زمین فوتبال با تو بازی کردم اسطوره، جادوگر.


رونالدو نازاریو نوشت:

اینکه نامم و لحظات بزرگی فوتبالی ام با رونالدینیو همراه و شریک شد، باعث افتخارم بود. این دوران فوق العاده به پایان رسید. به خاطر هنر فوتبالت و لذتی که به همه ما دادی متشکریم.


کاکا نوشت:

دیدن بازی تو لذت بخش بود. لطف بزرگی بود که در کنارت بازی کردم و افتخار بود که در کنارت قهرمانی به دست آوردم. در مرحله بعدی زندگی ات موفق باشی رفیق.


پاتریک کلایورت نوشت:

یک بازیکن و انسان فوق العاده. از بازی در کنارت لذت بردم برادر.


جانلوکا زامبروتا نوشت:

فوتبال تو پر از استعداد، لذت و کلاس بود. دیدن بازی تو واقعا لذتبخش بود. برای آینده ات بهترین ها را آرزو می کنم رفیق.


ریوالدو نوشت:

دوست من، رونالدینیو. به خاطر تمام کارهایی که در فوتبال کردی متشکریم. امروز مقطعی از زندگی ات به پایان رسیده اما خاطراتت همیشه در تاریخ فوتبال می ماند. باعث افتخار بود که در کنارت بازی کردم و در جام جهانی 2002 قهرمان شدیم. در پناه خداوند باشی.


استیون جرارد نوشت:

این پسر از یک سیاره دیگر آمده بود. وقتی در بارسلونا در اوج بود، بهترین بازیکن جهان بود. از دوران بعد از فوتبالت لذت ببر.


فرانک لمپارد نوشت:

چه بازیکنی! مهارت، استایل، سرعت و همیشه یک لبخند زیبا روی لبش. از دوران بعد از فوتبالت لذت ببر اسطوره.


سیدورف نوشت:

رونالدینیو، تو از بازیکنانی هستی که در کنارت و در مقابلت از بازی ات لذت بردم. همیشه دیدن بازی جادویی ات لذتبخش بود. یادم می آید که در تمرینات حتی با چشم بسته بازی می کردیم و یکدیگر را پیدا می کردیم. ممنون بخاطر تمام چیزهایی که به فوتبال دادی و برای آینده ات بهترین ها را آرزو می کنم برادر.


گتوزو نوشت:

دینوی بزرگ! ❤👏


پیرلو نوشت:

یکی از بهترین ها. ممنونم رونی. بازی در کنارت لذتبخش بود.


دیوید بکام نوشت:

به بازنشستگی خوش آمدی دوست من. بازی در کنارت لذتبخش بود. دیدن کسی که از انجام کارش لبخند می زند واقعا لذتبخش بود.


کارلس پویول نوشت:

بازی کردن در کنارت یک هدیه بود! تو برای ما شادی و خوشبختی و آغاز یک دوره جدید به ارمغان آوردی. همیشه یادم می آید که به من می گفتی: “تو در دفاع، من در حمله”. ممنونم رفیق. در ادامه زندگی ات موفق باشی.


بارسلونا نوشت:

مرد همیشه خندان نیوکمپ، جادوگر، به خاطر همه چیز متشکریم.


دکو نوشت:

فوتبال امروز غمگین شد. خوش شانس بودم و سپاسگزارم که لحظاتم را در کنار تو سپری کردم. یکی از بهترین های تاریخ بودی. رفیق همیشگی من بودی. به تیم بازنشسته ها خوش آمدی. این تیم هر روز وحشی تر می شود!


پائولو دیبالا نوشت:

اسطوره، به خاطر تمام لبخندها در تمام بازی هایت متشکریم.


پائولو مالدینی نوشت:

هر کسی عاشق فوتبال باشد، عاشق بازی تو است. امروز یکی از بامزه ترین و بهترین بازیکنان تاریخ بازنشسته شد. بازی در مقابلت و بعد در کنارت واقعا لذت بخش بود. به خاطر همه چیز ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید