امانوئل آدبایور، مهاجم توگویی باشاک شهیر ترکیه در مصاحبه جدیدش کاملا رک حرف زده است.

آدبایور که هم اکنون ۳۳ ساله است، در آرسنال و زیر نظر ونگر چهره شد اما پس از دو فصل و نیم توپچی‌ها را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. رئال مادرید، تاتنهام، کریستال پالاس و حالا هم باشاک شهیر تیم‌های بعدی این مهاجم بلند قامت بودند. به گزارش مارکا، او اخیرا در مصاحبه‌ای درباره مورینیو و ونگر حرف زده و می‌گوید:

مورینیو یکی از مربیانی بود که عاشق بودم و خواهم بود. او یکی از صادق ترین مربیانی بود که داشتم در حالی که اغلب آنها دو رو و تقلبی هستند.  مورینیو به هر قیمتی که شده خواهان پیروزی است. او برای بردن هر کاری می‌کند. حتی اگر مجبور شود یک اتوبوس یا یک قطار یا هواپیما پارک کند. او ۲۴ ساعت شبانه روز برای بردن کار می‌کند اما ونگر فقط دوست دارد چند بچه بیاورد و بزرگشان کند. او به یک معلم شبیه است.

ونگر؟ او خودش به من گفت که برو چون روی من حساب نمی‌کرد. اینکه اگر بمانم، بازی نخواهم کرد. می‌خواستم بمانم اما چاره‌ای جز رفتن به منچسترسیتی نداشتم. بعدا ونگر در یک کنفرانس مطبوعاتی به دروغ گفت که من به خاطر پول رفتم و از همان روز باعث شد از آرسنال متنفر شوم. نه به خاطر هوادارانش که هنوز هم نام مرا صدا می‌زدند که به خاطر شخص ونگر. وقتی آرسنال در یک طرف مسابقه است، دوست دارم ببرند اما از یک سو به خاطر ونگر چنین چیزی را نمی‌خواهم

دیدگاهتان را بنویسید